مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب

مشاوره-خرید-دستگاه-تصفیه-آب

اهمیت مشاوره برای خرید دستگاه:

امروزه با وجود برندها و مدل های مختلف در حوزه تصفیه آب ارائه مشاوره صحیح و جامع پیش از خرید و سفارش محصولات، به ما کمک خواهد کرد تا آگاهانه و با چشمانی باز بهترین انتخاب ممکن را انجام دهیم و فریب برخی فروشندگان را نخوریم؛
همچنین مشاوره صحیح منجر به کسب اطلاعات بیشتر و سهولت در تصمیم‌گیری هنگام خرید خواهد شد. متاسفانه فروش دستگاه تصفیه آب توسط برخی سایت‌های اینترنتی و فروشگاه ها با شگردهای مختلفی از قبیل ارائه تخفیفات ویژه، شگفت انگیز، جشنواره‌ فروش و… انجام می‌شود که طی آن گاها محصولات متفرقه و غیر اصلی نیز با قیمت های بسیار بالاتر از ارزش ذاتی، به خریداران معرفی و به راحتی بفروش میرسند.

این در حالی است که اگر شما به منبعی خوب و قابل اعتماد جهت دریافت مشاوره دست پیدا کنید می توانید نسبت به شگردهای فروش و حقایق پشت پرده آگاه شوید و بهترین تصمیم را هنگام خرید دستگاه تصفیه آب داشته باشید.

برای گرفتن یک مشاوره خوب به کجا مراجعه کنیم؟

یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب مشاور خوب توجه به شاخصه‌های تحصیلی ، تخصص حرفه‌ای و تجربه کاری اوست به این معنی که در قدم اول می‌بایست برای دریافت مشاوره خوب به جایی مراجعه کنید که به صورت تخصصی امر فروش و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب را انجام می دهد، پس طبیعتاً فردی که امور مربوط به تاسیسات ساختمان کولر آبی پکیج و رادیاتور و تصفیه آب را همزمان انجام می‌دهد نمی‌تواند مشاور خوبی در زمینه تصفیه آب باشد ؛ همچنین یک مشاور خوب هنگام ارائه اطلاعات خساستی به خرج نمی دهد و دانش خود را به راحتی در اختیار شما قرار می دهد تا بهترین تصمیم را بگیرید و انتخابی صحیح داشته باشید. گاها دیده شده افرادی که سالها قبل یک تصفیه آب را خریداری کرده و از آن راضی بوده اند ؛ تحت عنوان مشاوره همان محصول را به اقوام و آشنایان شان معرفی می کند این در حالی است که اغلب دستگاه‌های اصلی و یا قدیمی دیگر در بازار نیستند و ممکن است فروشندگان مدل متفرقه و غیر اصلی را تحت عنوان اصل به شما معرفی و بفروشند.
پس پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره به سایت‌های تخصصی ،مرجع ،معتبر و فروشندگانی که به صورت تخصصی فقط محصولات تصفیه آب را به فروش می‌رسانند مراجعه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

در مشاوره خرید دستگاه آب تصفیه کن به چه نکاتی اشاره می شود؟

. نوع دستگاه بر حسب نیاز و میزان مصرف (خانگی اداری نیمه‌صنعتی صنعتی)
2. نوع دستگاه بر حسب انواع روشهای تصفیه آب و آلودگی آب منطقه
3. تعداد فیلتراسیون و جنس فیلتر ها
4. زمان تعویض فیلتر
5. نوع اتصالات و قطعات به کار برده شده
6. نوع شاسی پلیمر(ضد زنگ)یا فلزی با توجه به محل زندگی و رطوبت هوا
7. مدل شیر سینک (شیر برداشت)
8. معرفی مخزن و کیفیت های متفاوت آن
9. معرفی برند و مارک دستگاه
10. گارانتی و خدمات پس از فروش

چرا تصفیه کده مشاوره را به صورت رایگان انجام میدهد؟

اخیراً برخی شرکت‌های سودجو و کلاهبردار اقدام به برقراری تماس تلفنی کرده و خود را از جانب سازمان آب و فاضلاب و… معرفی می‌کند و پس از جلب اعتماد ، اقدام به فروش دستگاه های تقلبی و متفرقه با قیمت‌های نجومی و چند برابر می‌کند ؛ همین امر با گذشت زمان منجر به این شد تا تماس‌های این شرکت های متفرقه افزایش یابد و با مشترکین ما نیز به صورت رندوم تماس برقرار کردند و برخی مشتریان را فریب داده اند. پس از این اتفاقات تصمیم گرفتیم تا به جهت آگاه‌سازی مشترکین و عموم هموطنان جهت خرید ، تعویض فیلتر و یا رفع عیب دستگاه تصفیه آب در دور افتاده ترین نقاط ایران نیز مشاوره رایگان ارائه دهیم و مفتخریم که این امر توسط مشاوران و تکنسین‌های مجموعه تصفیه کده به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام میشود

 

مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب

برای گرفتن مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب فرم زیر را پر کنید.
کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت .

با تشکر