آب تصفیه شده برای درمان سنگ کلیه

دستگاه تصفیه آب برای درمان سنگ کلیه

آب تصفیه شده برای درمان سنگ کلیه

دستگاه تصفیه آب برای درمان سنگ کلیه
دستگاه تصفیه آب برای درمان سنگ کلیه

مقدمه:

همه ما به خوبی می دانیم که آب آشامیدنی تصفیه شده با سنگ کلیه رابطه معکوس دارد و هر چه از آب آشامیدنی سالم تری استفاده کنیم کمتر دچار سنگ کلیه خواهیم شد و برای کسانی که به این بیماری دجار هستند راه حل قطعی و همیشگی خواهد بود.

اما سنگ کلیه چیست؟

سنگ‌های کلیه توده های کوچکی از نمک و مواد معدنی هستند که در داخل کلیه تشکیل می‌شوند و ممکن است از مجرای ادرار عبور کنند. سنگ کلیه از اندازه یک گلوله تا اندازه یک توپ پینگ پنگ متفاوت است. علائم و نشانه های سنگ کلیه عبارتند از: وجود خون در ادرار و درد در ناحیه شکم، کشاله ران یا پهلو. جالب است بدانید که حدود 5 درصد از مردم جهان در طول زندگی خود از سنگ کلیه رنج می برند.

علت سنگ کلیه چیست؟

 علت سنگ کلیه در مردان و حتی در طب سنتی متفاوت است، اما در اینجا به بیان علل اصلی و علمی سنگ کلیه می پردازیم. اصلی ترین علت ایجاد سنگ کلیه مصرف آب نا سالمی که مقدار زیادی آلاینده یا به عبارتی TDS بالایی دارد میباشد. این املاح رفته رفته با عث رسوب املاح معدنی مضر ، نمک و سایر مواد در کلیه ها میشود.

عوامل افزایش دهنده

علت هایی که با عث افزایش خطر مبتلا شدن به سنگ کلیه می شوند عبارتند از:

استفاده از آب نا سالم

کم آبی بدن،

سابقه خانوادگی،

ژنتیک و برخی شرایط پزشکی.

تولد در خانواده ای که اعضای آن سنگ کلیه داشته باشند،

نکته

با مصرف آب تصفیه شده سالم عوامل خطر ساز برای کلیه ها را به شدت کاهش داده و تاثییر آنها را مانند ژنتیک به صفر برسانید.

حتما بخوانید: انواع سنگ کلیه

دستگاه تصفیه آب و درمان سنگ کلیه

اکثر افراد مبتلا به سنگ کلیه با نوشیدن مایعات زیاد و نوشیدن آب قادر به دفع سنگ کلیه در عرض 48 ساعت هستند. حال اگر آب آشامیدنی تصفیه شده را از دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس بنوشید، علاوه بر بهترین راه درمان سنگ کلیه، از روشی برای پیشگیری از سنگ کلیه در آینده نیز استفاده خواهید کرد. زیرا سیستم اسمز معکوس، آب را کاملا مقطر می کند و سپس املاح مفید مورد نیاز بدن را به آب اضافه می کندو این تصفیه کامل آب از ورود املاح بزرگ و سنگ کلیه جلوگیری می کند.

دستگاه تصفیه ریل واتر برای درمان سنگ کلیه

یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب برای درمان سنگ کلیه، دستگاه تصفیه ریل واتر است که عملکرد بسیار خوبی دارد.

این دستگاه با توجه به کارایی و تکنولوژی خود می تواند تمامی املاح و سنگ های ریز موجود در آب را جدا کرده و آب سالمی را برای شما ایجاد کند.

دستگاه تصفیه آب ریل واتر محبوبیت زیادی در بین مشتریان دارد و یکی از برندهای معروف و محبوب در بین مشتریان می باشد.

این دستگاه تصفیه آب قیمت بالاتری نسبت به سایر دستگاه های تصفیه آب دارد اما باید توجه داشته باشید که این برند طراحی بسیار بسیار فوق العاده ای دارد و چیزی کمتر از یک دستگاه تصفیه آب آمریکایی ندارد.

دستگاه تصفیه آب التراتک برای درمان سنگ کلیه

دستگاه تصفیه آب التراتک نیز یکی از دستگاه های تصفیه آب محبوب است که می تواند در جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه در افراد بسیار موثر باشد. البته برند های تقلبی بسیاری از التراتک در بازار ایران موجود میباشد که تشخیص آن برای خریداران بسیار سخت میباشد البته جای نگرانی نیست و نمونه اصلی این محصول در فروشگاه تصفیه کده موجود میباشد که 12 ماه کارانتی به همراه 120 ماه خدمات پس از فروش و ضمانت کیفیت کالا را دارا میباشد.

بهترین راه حل برای پیشگیری و درمان

نتیجه گیری صحبت های بالا نشان می دهد که با توجه به اینکه شایع ترین علت سنگ کلیه در مردان، زنان و کودکان کم آبی بدن و مصرف آب ناسالم است ، نوشیدن آب آشامیدنی سالم و تصفیه شده مهم ترین و بهترین راه برای پیشگیری از سنگ کلیه است. اما آب آشامیدنی نیز اگر ناسالم باشد این موضوع را افزایش می دهد. پیشنهاد ما به شما عزیزان استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی است که در شش، هفت یا هشت مرحله آب را کاملاً تصفیه و پاکسازی می کند و به شما در پیشگیری از بسیاری از بیماری ها به خصوص سنگ کلیه کمک می کند. لطفا برای مشاوره بیشتر برای خرید با ما تماس بگیرید


دیدگاهتان را بنویسید